keskiviikko 9. helmikuuta 2011

Piitkästä aikaa

Nonni, joskos mä sitten taas kirjoittelisin tänne. :)
En ole kirjoitellut moneeeen kuukauteen, yli puoleen vuoteen ô.Ô mutta se asia korjaantuu nyt. :))

Olen nyt lukiossa ja kisakausi alkaa juuri. Viime viikonloppuna olisi ollut jo kisat, mutta valitettavasti lähitallilla diagnosisoitiin (mitenköhän toi kirjotetaan??) pääntautia ja täten jätettiin kisat väliin.
Ollaan päästy treenailemaan hyvin, maastossakin, tai no pelloilla enemmänkin. Voisin laittaa vaikka jonkun kuvasen tähän..

Siinä me ollaan jouluaattona pellolla ja ollaan tehty kunnon laukkapyrähdyksiä pitkin peltoja.

Onneksi hevonen on pysynyt nyt terveenä, eikä ole tarvinnut mitään isompia lääkärinkäyntejä hoidella. Niihin kun uppoaa todella paljon rahaa.

Meidän tallilla on nyt myös vaihtunut porukka melkein kokonaan ja olen saanut odella hyviä kavereita sieltä. Saman ikäisiä kuin minä itse. Olemme suunnitelleet myös kesää yhdessä ja perustimme jopa oman tiimin. :D Enempää en taida kertoa nyt vielä tässä vaiheessa.

Olen ollut nyt myös kipeänä, nyt jo toistaviikkoa. Olemme käyneet lääkärissä jo useamman kerran, ja ensimmäisellä kerralla minulla oli "ei-suomalainen-lääkäri" ja se määräsi minulle jotain lääkettä joka poistaa kurkusta limaa.
No toisella kertaa kun menimme lääkäriin, ni minulla oli tietenkin eri lääkäri, no se kysyi mitä minulle oli määrätty ja heti näki sen ilmeestä että nyt ei ollut kaikki kohdallaan. No lääkäri sitten kertoi että ei ollut ennen kuullut kenenkään muiden käyttävän sitä lääkettä kuin vanhat miehet jotka polttavat tupakkaa.

No saatiin sitten uusia lääkkeitä(noin 8kpl eri lääkkeitä, JIPII!) ja minulla todettiin influenssa ja keuhkoputkentulehdus, niin ja aivan korvatulehdus myös.

Ikävä kyllä juuri tällä hetkellä minulla on koeviikko menossa ja nyt on jo jäänyt 3 koetta tekemättä. Sinänsä iha ok, koska en ole kerennyt lukea kokeisiin ja muutamaan on menty lukematta. Toivotaan ettei tule nelkkukelkkuja. :)

Nyt täytyy mennä jatkamaan kokeisiin lukua mutta yritän käydä täällä päivittelemässä tätä blogia nyt useammin..

ps.- toivon mukaan kevät tulee nopiasti :) lumi on jo ihan hyi ;-(

Kokeile vip jäsenyyttä vain 1€ ja saat digikameran (mainos)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti