maanantai 31. lokakuuta 2011

101 kikkakolmonen

Anteeksi pitkä postaus väli, olen ollut torstaista asti käymättä koneella ja täten siis on jäänyt blogin päivityskin poies.
Perjantaina en muista mitä tein, taisin vain vähäsen kävelytellä ajotunnin jälkeen. Sitten Nyyti ja Markku katsoivat jalan mutta eivät löytäneet mitään, mutta vahva epäilys kaviopaisetta kohtaan.
Otimme kengän pois ja tällä hetkellä siinä on taas pakkaus, eli pojuni on silvershineshadow ufojalkaaaaa.
Varoitan vielä, että kun pääsen liikenteeseen ni ei todellakaan kannata olla samaan aikaan, meinas nimittäin tulla perjantai päiväl rumaa jälkeä mersun ja bemarin kanssa samassa tilanteessa. Onneks oon nopee reagoimaa.

Lauantaina liikutin päivällä - eli siis kävelytin ja kylmäsin jalkaa ja kaikenlaista kivaa. Menin sitten illalla vahtimaan lapsosia kun en kotiinkaa saanut mennä kun meillä oli aikuisten halloween bileeeet.
Nukahdin jo ennen kymmentä ja sitten sunnuntaina aamulla tallille koska olin Maijun personalkoutsiiih.
Neuvoin kaiken sille (köhköh..) ja sitten kun radat oli hypätty lähdimme takaisin tallille ja tallilta toiselle tallille katsomaan ponskia.
Sitten yhdeksän maissa vielä tallille ja sitten väsyneenä kotiin ja nukkumaan.
Sain myös Maijun isiltä (KIITOS TUHANNESTI) hyuvän vinkin miten saa nesteet hevosen jaloista pois.. Mutta muahah empäs kerrokkaa teille !...

Sitten kävelytin noin tunnin ja jalka oli kuin TAVALLINEN !! olin aivan haltioisssani. Kävelytin siis päivällä ponskin en illalla.

Tänään kävelytin sitten Maijun kanssa pyryä ja wtä eli homppelipariskuntaa. Kävelimme lähes tunnin ja täytyy myöntää että olin aivan kuollut. Wllä oli taas tämä kikkakolmonen jalassa ja jalka oli jälleen kuin normaali..
Olin iloinen ja käynti oli puhdas, toivottavasti pääsemme jälleen taas kisakentille.

ps. minisikari <3

Kian klipperi Oy'n logo


yön ajaksi sille laitettu tälläinen tukiside

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti