maanantai 6. helmikuuta 2012

Sain tämmöisen judelin

En nyt kertoile meidän päivän tapahtumista, voin vaikka huomenna sitten niistä raapustella enemmänkin, mutta nyt tämmöinen judeli jonka sain haaasteeksi. :)

Säännöt:
1) Kerro linkin kera blogissasi, kuka lahjoitti sinulle tämän awardin. 
2) Kirjoita seitsemän random faktaa itsestäsi. 
3) Lahjoita tämä sama award 15 blogille/bloggaajalle.

Tän awardin sain 

Tässä Faktat >

1. Olen henkeen ja vereen esteratsastaja. Esteet ovat vaan se mun juttu, välillä koulupuolikin onnistuu ja tuntuu että hei joo vaihampa koulupuolelle mutta en nyt ihan sentään. Korkein yksittäin hyppäämäni este Wallulla on ollut noin 135cm, ratana olen sitten hypännyt n. 120cm

2. Olen kesäihminen. Rakastan lämpöä, aurinkoa ja kaikkea sitä kesän tuoksua. Sitä että voi kulkea shortsit päällä ulkona eikä tarvitse miettiä että jäätyykö varpaat tms. Talvella tykkään lautailla mutta siihen se jääkin, on pellolla tietenkin kiva vetää hevosen kanssa lumessa mutta yhtä hauskaa se on kesälläkin.

3. Luonteeltani olen melko positiivinen, iloinen ja nauran paljon. Hermostun harvoin mutta sellaisia tilanteitakin tulee. Otan elämän melko rennosti (mm. lukio neljässä vuodessa ja kursseja mahdollisimman vähän) ja semmoista. Tykkään väitellä kuitenkin ihmisten kanssa asioista, mistä huomaa että olen melkein aina 99.9% väärässä. 

4. Kilpailuvietti on suuri. Se on sinänsä hyvä ratsastuksessa mutta ei aina niin hyvä juttu muualla.

5. Rakastan pinkkiä ja neonvärejä. En tiedä mutta se on vain niiin ahh 

6. Inhoan aikaisia aamuja ja herätyskelloa. Se on pahin viholliseni ja aamut ugghh. En ymmärrä miksei voi vain nukkua niin pitkään kuin vain pystyy ja sitten herää kun sen aika on. Ensin makoilla sängyssä tuhat tuntia ja sitten ehkä pikkuhiljaa alkaa valumaan ylös, ehkä.

7. Kuuntelen todella paljon musiikkia. Autossa, koulussa, kotona, tallilla, kaikkialla missä pystyy. Yleensä jopa pistän kuulokkeet korviin ennen kuin menen nukkumaan ja yöllä sitten saatan herätä siihen että musiikki pauhaa vieläkin. 

Lahjoitan tämän nyt vaikka ööö kaikille jotka haluavat tehdä :)

2 kommenttia:

  1. väittelet mun kaa aina vastaa ja oon melkee aina oikees XD t. rakas erika !

    VastaaPoista
  2. näin on mai lava ;) mä oon aina vääräs :D mut silti se on hauskaa :D

    VastaaPoista